Ny flaggskeppsstudio för e-handeln: En utvidgning av den digitala upplevelsen
Publicerad May 27, 2025
Publicerad May 27, 2025
Den senaste Hair Studion presenteras som en fysisk manifestation av Rapunzels online-närvaro, som nyligen har förbättrats med deras nya digitala plattform.
”Vi ser vår fysiska Hair Studio som en förlängning av kundupplevelsen online – en plats där vi inspirerar, möts och bygger relationer”
säger Annica Rantala, vd på Rapunzel of Sweden.
Genom den personliga interaktionen kan kunderna djupare uppleva produkterna och deras funktioner.
Den nya studion kommer att ha hela Rapunzels sortiment tillgängligt, vilket gör det möjligt för kunder att utforska, prova och få skräddarsydd rådgivning.
Studion är också avsedd att bli en dynamisk plats för evenemang, workshops och aktiviteter inom gemenskapen för att främja kunskapsutbyte kring hårvård och styling.
Investeringen i en bättre digital närvaro samt en ny fysisk mötesplats kommer efter ett framgångsrikt 2024 för företaget, där den direkta konsumentkanalen online visade på en tillväxt på 11 procent och en omsättning på 135 miljoner kronor.