Cervera introducerar spel och exklusiva erbjudanden för lojala kunder
Publicerad May 10, 2025
Publicerad May 10, 2025
Vi strävar efter att bygga mer än bara relationer med våra kunder; vårt mål är att skapa meningsfulla upplevelser i vårt community, säger Annelie Söderberg, kommersiell chef på Cervera.
Lanseringen av communityn markerar ett betydande steg i Cerveras ansträngningar att förbättra sin digitala närvaro och omnikanalstrategi, ett initiativ som har drivits av Annelie Söderberg sedan hon tillträdde som e-handelschef i januari.
När hennes anställning tillkännagavs betonades vikten av att utveckla e-handeln och skapa en sömlös köpupplevelse. Den nyligen introducerade spelifieringen av kundklubbenualiserar därmed en del av detta uppdrag.
Genom att aktivt lyssna på våra kunder och analysera deras engagemang kan vi skapa en mer personlig och skräddarsydd kundupplevelse, både online och i butik, tillägger Annelie Söderberg.
Den nya communityn lanserades denna vecka och är tillgänglig för samtliga av Cerveras kunder via
”Mina Sidor”
på Cervera.se.